Wrocław

:arrow: Ogłoszenia mężczyzn którzy chcą być ojcami a nie tylko dawcami
mati89wrl
Posty: 1
Rejestracja: 12 marca 2019, 17:05 - wt

Wrocław

Post autor: mati89wrl »

Więc tak. Na początku krótko o mnie. Mam 30 lat, ponad 190 cm wzrostu niebieskie oczy i włosy bardzo ciemny bląd. Pracuję jako nauczyciel i prowadzę swoją firmę. Szukam kobiety, (może być również lesbijka )z którą razem doczekam się dziecka i wychowam je. Chodzi mi o związek przyjacielski który da nowe życie
Angelina.232
Posty: 20
Rejestracja: 11 stycznia 2016, 18:39 - pn

Re: Wrocław

Post autor: Angelina.232 »

Witam, dorosłam do tego żeby zostać mamą.. Nie chcę wiązać się z rozsądku, aby mieć dziecko ani też ryzykować przygodny seks z kimkolwiek, aby zajść w ciążę. Wiem, że w życiu dziecka ojciec jest ważny, więc chcę aby moje dziecko miało z nim kontakt. Mam 35 lat, wyższe wykształcenie , pracuję zawodowo, mieszkam w województwie łódzkim . Poszukuję odpowiedzialnego mężczyzny, który pragnie zostać ojcem a podobnie jak ja nie chce się wiązać z rozsądku. Chciałabym abyśmy wychowywali dziecko wspólnie tzn. wspólnie podejmowali decyzje, dzielili się w miarę możliwości opieką nad dzieckiem ( chciałabym aby ojciec dziecka odczuwał potrzebę zajmowania się nim i spędzania z nim czasu) a także żebyśmy dzielili się kosztami utrzymania dziecka. Uważam że dziecko może być szczęśliwe jeśli będzie wychowywane przez oboje rodziców nawet jeśli będą mieszkać osobno, nie będą małżeństwem natomiast będą przyjaciółmi.
Jeśli jesteś zainteresowany poznaniem się, proszę o kontakt. Angelina.232@o2.pl Pozdrawiam
Izabela85
Posty: 23
Rejestracja: 22 marca 2019, 13:35 - pt

Re: Wrocław

Post autor: Izabela85 »