Mężczyzna 34 lata, Śląsk

:arrow: Ogłoszenia mężczyzn którzy chcą być ojcami a nie tylko dawcami
Rafikolos
Posty: 9
Rejestracja: 25 czerwca 2019, 21:12 - wt

Mężczyzna 34 lata, Śląsk

Post autor: Rafikolos »

Cześć,
Chciałbym stworzyć stały związek z kobietą i wspólnie wychowywać dzieci, które będą jego efektem.
Mam 34 lata, wykształcenie wyższe podyplomowe, ustabilizowaną sytuację finansową. Pracuję jako informatyk-programista,
mieszkam w okolicach Bytomia. Lubię chodzić na basen, wypaść od czasu do czasu do kina, pójść do dobrej restauracji, Mam 174 cm wzrostu, zatem chciałbym, aby moja partnerka była trochę niższa.
Zapraszam do kontaktu panie poniżej 30 lat o szczupłej/normalnej budowie ciała, gotowe na długofalowy związek i macierzyństwo.
Monikaa93
Posty: 1
Rejestracja: 25 sierpnia 2019, 09:23 - ndz

Re: Mężczyzna 34 lata, Śląsk

Post autor: Monikaa93 »

Hej, jestem młodą, dość atrakcyjną dziewczyną. Dojrzałam do tego, aby mieć dzieci, ale ponieważ chciałabym, aby były mądre, dlatego szukam na ich ojca, kogoś takiego jak Ty. Interesuje mnie tylko dawstwo nasienia. Metoda do wyboru, ale może być też naturalna.
Odezwij się.
James31
Posty: 10
Rejestracja: 26 lipca 2019, 17:09 - pt

Re: Mężczyzna 34 lata, Śląsk

Post autor: James31 »

Witam jestem ze slaska konkretnie z okolic Katowic chetnie pomoge.Zapraszam na meila james31@wp.pl
Rafikolos
Posty: 9
Rejestracja: 25 czerwca 2019, 21:12 - wt

Re: Mężczyzna 34 lata, Śląsk

Post autor: Rafikolos »

Cześć,
@Monikaa93, pochlebia mi Twój post, ale niestety nie mogę pomóc, bo nie szukam tego typu relacji.
@James31, ponieważ piszesz w moim temacie, to też Ci odpowiem. Nie jestem w stanie Ci pomóc, bo nie jestem gejem. Miłość/partnera z pewnością znajdziesz na innych portalach.

Pozostałych Panów proszę o niespamowanie tego wątku. Dziękuje.
Rafikolos
Posty: 9
Rejestracja: 25 czerwca 2019, 21:12 - wt

Re: Mężczyzna 34 lata, Śląsk

Post autor: Rafikolos »

Aktualne
Rafikolos
Posty: 9
Rejestracja: 25 czerwca 2019, 21:12 - wt