Warszawa - 34 latek założy rodzinę!

Ogłoszenia matrymonialne mężczyzn
Poukladany
Posty: 10
Rejestracja: 22 maja 2016, 01:14 - ndz

Warszawa - 34 latek założy rodzinę!

Post autor: Poukladany »

Dzień dobry, witam, cześć!

Mam na imię Kamil i mam 34 lata. Może na początek opowiem o sobie. Jak wynika z nazwy tematu - mieszkam w Warszawie i tutaj również pracuję. Jestem... hmmm... raczej średniej budowy, wzrostu (181cm) i wagi(72kg). :) Szatyn, brązowe oczy. Rodzicielstwo odkładałem do czasu zdobycia wykształcenia, funduszy, zrobienia kariery oraz zapewnienia odpowiednich warunków. Z tego też powodu nigdy nie miałem nawet dziewczyny, raczej byłem osobą typu ora et labora. Nadszedł chyba jednak odpowiedni czas, by w końcu założyć rodzinę. Mam wykształcenie wyższe, pracuję jako doradca podatkowy w jednej z większych korporacji, dysponuję własnym mieszkaniem. Nie mam również żadnych chorób, nałogów, mogę również wykonać badania na życzenie potencjalnej kandydatki. Poszukuję osoby do przyszłego małżeństwa oraz dwójki dzieci w rocznym odstępie. Mogę zapewnić stabilność i warunki do wychowania dzieci oraz opłacenie ich wykształcenia. Czego oczekuję od kobiety? Przede wszystkim szczerości, uczciwości, WIERNOŚCI oraz podobnych do moich zapatrywań na przyszłość. Jako, że mam 181cm wzrostu dobrze by było gdyby miała ponad 170cm, aczkolwiek zapraszam do kontaktu wszelkie zainteresowane. Najważniejsze, by była odpowiednią matką dla naszych przyszłych dzieci. Z góry uprzedzam, że jestem bardzo sceptycznie nastawiony do wszelkich pań "po przejściach" oraz posiadających już dzieci, choć nie wykluczam takowych i również proszę o kontakt. Jeżeli potrzebujecie wiedzieć o mnie coś więcej proszę pytać, najlepiej w postach w tym wątku, gdyż ktoś może również mieć takie pytanie. Preferuję kontakt poprzez wiadomość prywatną, po wstępnej rozmowie mogę podać maila do dalszego kontaktu. Dziękuję za przeczytanie całości i... chętnie cię poznam! :P
Rozalia
Posty: 2