Młody z sukcesami i badaniami-Warszawa

Ogłoszenia dawców spermy
Awatar użytkownika
MlodyWujek

Młody z sukcesami i badaniami-Warszawa

Post autor: MlodyWujek » poniedziałek, 29 października 2018, 20:51

Witam Serdecznie wszystkie Panie i Pary :)
Jest mi miło, że zainteresowaliście się moim ogłoszeniem i mam nadzieje, że będę mógł wam pomóc ;)

Kilka słów o mnie:
Mam 24 lata i już jako nastolatek zacząłem pomagać jako dawca nasienia. Pomogłem już kilka razy skutecznie w powiększeniu rodziny o wyczekiwane maleństwo/maleństwa. Do tej pory pomagałem bardziej na podstawie poczty pantoflowej i za poleceniem, ale postanowiłem pójść za namową i "ogłosić się w internecie" :)
Z wyglądu jestem zwyczajnym facetem, mam lekko ponad 180 cm wzrostu i ważę tez troszkę ponad 80 kg, posiadam piwne oczy i jestem szatynem, moja grupa krwi to 0Rh+. Pracuję jako specjalista tak najogólniej rzecz ujmując i mam przyjemność wyprawiać się często w delegacje po świecie. Obecnie rozważam doktorat, choć bardziej mnie ciągnie w stronę MBA.
Dzięki uprzejmości jednej z moich biorczyń posiadam komplet badań, od badań nasienia, przez badania na choroby weneryczne, na badaniach ogólnych kończąc i oczywiście jestem zdrowy i płodny :)

Słów kilka o często poruszanych kwestiach:
1. Wiek. Tak wiem, że jestem młody, ale zaczynałem jeszcze jako nastolatek i teraz określiłbym się jako całkiem dojrzały i doświadczony dawca ;) Nie mam problemu z różnicą wieku, pomagałem już kobietom z całego "spektrum" wiekowego(najstarsza Pani miała 48 lat, najmłodsza 25).
2. Singielki, małżeństwa, pary les. Miałem już przyjemność pomóc każdej z wymienionych grup i nikogo nie skreślam. Bywają różne sytuacje i różne okoliczności, zawsze staram się dostosować. Jestem dyskretny i nie rozpowiadam, komu i w jakich okolicznościach pomogłem, czy to była kobieta której partner nie może/chce mieć dzieci, czy też para cuckold. Zawsze staram się podejść indywidualnie do każdego przypadku.