Uczciwy i skuteczny dawca z doświadczeniem- świętokrzyskie i okolice

Ogłoszenia dawców spermy
michalz
Posty: 11
Rejestracja: 30 września 2019, 14:09 - pn

Uczciwy i skuteczny dawca z doświadczeniem- świętokrzyskie i okolice

Post autor: michalz »

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Jestem doświadczonym dawcą. Mam za sobą potwierdzone i skuteczne 3 zapłodnienia. Dodatkowo mam dwóję swoich dzieci. Wszystkie są piękne i zdrowe a ich mamusie i rodzice bardzo szczęśliwi.
Jednak najpierw przejdę do przedstawienia siebie. Mam 42 lata, włosy blond, normalną budowę ciała i 175 cm wzrostu. Nigdy nie chorowałem na żadne choroby a badania mam książkowe. Zarówno badania nasienia jak i zdrowotne udostępniam na spotkaniu. Oczywiście nie nadużywam alkoholu, jedynie okazyjnie, nie palę papierosów ani nie stosuję ani nie stosowałem żadnych używek. Jestem zadbanym, atrakcyjnym i z poczuciem humoru facetem oraz posiadam wykształcenie wyższe i pracuję w branży usługowej.
A skąd pomysł na tego rodzaju pomoc...? Po prostu narodził się sam 4 lata temu i tak z przerwą w między czasie trwa do dzisiaj. Co prawda na innym portalu byłem wcześniej ale teraz chciałbym ponownie zaproponować siebie jako idealnego kandydata na dawcę nasienia dla kobiety lub pary. Nie jestem tutaj dla przygodnego i niezobowiązującego sexu, jak większość mężczyzn na tym portalu i dlatego jestem zdecydowany zarówno na metodę naturalną jak i kubeczkową. Nie jestem tutaj także dla zarobku, ponieważ pomagam bezinteresownie a przede wszystkim do skutku. A na dodatek nigdy nie wystawiłem żadnej kobiety o jeżeli się umawiamy to jestem.
Tak więc, jeżeli pragniesz lub pragniecie dziecka, to jestem do Waszej dyspozycji. Mieszkam w Kielcach ale nie ma problemu z dojazdem gdziekolwiek do sąsiedniego województwa, Jestem mobilny i kwestia miejsca jest do ustalenia.
Nie wiem co mógłbym jeszcze napisać, dlatego na resztę pytań odpowiem w ewentualnej korespondencji.
Jestem dostępny pod adresem mailowym: michal.zlotek79@wp.pl