Nietypowa sytuacja

:arrow: np. Warszawa i Radom
anna28
Posty: 2
Rejestracja: 22 sierpnia 2021, 12:27 - ndz

Nietypowa sytuacja

Post autor: anna28 »

Długo zastanawiałam się czy napisać ten post. Mam dość złożony problem. Mam 28 lat. Od blisko 10 lat żyłam z Jarkiem w "białym związku". To był mój pierwszy facet, prawdziwa miłość. Żyliśmy w białym związku z kilku powodów.
1. Moje libido jest zerowe.
2. Mam stwierdzoną wąską pochwę
3. Jarek ma bardzo grubego penisa
Próbowaliśmy na początku za namową Jarka ale nigdy się nie udało z powodu bólu po mojej stronie.
Żyliśmy w białym związku blisko 10 lat a on to akceptował. Bardzo kocham Jarka i nie chcieliśmy rozstawać się z tak błahego powodu. Rok temu zaczęłam namawiać go na dziecko przez inseminację w klinice. Niestety to wiązało się ze ślubem (wymóg formalny). Gdy zaczęłam nalegać, Jarek zostawił mnie :cry:

Minął rok a ja czuję, że nie zaufam już żadnemu facetowi. Zegar biologiczny tyka i bardzo chcę mieć dziecko. Jestem po studiach, mam dobrze płatna pracę, duże mieszkanie w Warszawie i stabilną sytuację finansową.

Szukam faceta, który pomoże mi zajść w ciążę. Dyskretnie, bezpiecznie, bez zobowiązań. Konieczne badania. Zdrowie jest dla mnie najważniejsze.

Z powyżej opisanych powodów, metoda jedynie kubeczkowa. Zastanawiam się tylko czy taka metoda będzie skuteczna w moim przypadku. Praktycznie nigdy podczas zbliżenia nie doszło do penetracji. Podczas wizyty u ginekologa lekarz bada mnie zawsze przez odbyt ponieważ mam jeszcze błonę dziewiczą. Jeżeli użyje kubeczka menstruacyjnego to plemniki dostaną się do jajeczka?

Proszę o poradę.
Ania
anna28
Posty: 2
Rejestracja: 22 sierpnia 2021, 12:27 - ndz

Re: Nietypowa sytuacja

Post autor: anna28 »

Dzięki za wszystkie prywatne wiadomości. Chyba jednak spróbuję metody naturalnej. Warunkiem jest znalezienie dawcy z naprawdę chudym przydodzeniem. Jeżeli jest na forum Pan, który serio chce pomóc i spełnia powyższy warunek. Zapraszam do kontaktu.
Andrzej
Posty: 144