Marze, zeby zostać mama. Wykształcona. Ciekawa. Zdecydowana.

:arrow: np. Poznań i Kalisz
MartaBe
Posty: 1
Rejestracja: 03 września 2022, 11:38 - sob

Marze, zeby zostać mama. Wykształcona. Ciekawa. Zdecydowana.

Post autor: MartaBe »

Witajcie. Od paru lat marze, zeby zostać mama. Mam 35 lat. Województwo wielkopolskie, ale odległość nie ma znaczenia. Moje związki nigdy się nie układały, natomiast zawodowo się spełniam, jestem lekarzem i chce stworzyć rodzinę. Szukam dawcy, dyskretnego, najchętniej poukładanego życiowo, odpowiedzialnego, ktory ma swoje pasje, osobowosc i wie czego chce od zycia. Jest zdrowy, dba o siebie, zrobi badania, o ktore poprosze i ktore oczywiscie moge sfinansowac. Chce wychowywać dziecko sama. Cudownie by było gdyby dawca miał więcej niż 180cm wzrostu, ciemne oczy i włosy, ale nie jest to konieczne. Najbardziej zależy mi na osobie, która jest stabilna życiowo, odpowiedzialna, bez nałogów i z pasją do życia, ciekawymi zainteresowaniami i doświadczeniami.
Jeżeli znajdzie się ktoś chętny odpowiedzieć na moje ogłoszenie to najchętniej priv lub email marta_be87@op.pl
Bardzo proszę o poważne i przemyślane propozycje
Maks
Posty: 24
Rejestracja: 29 września 2016, 12:08 - czw
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Marze, zeby zostać mama. Wykształcona. Ciekawa. Zdecydowana.

Post autor: Maks »

Cześć, jestem z okolic Poznania, wykształcony (ukończone dwa fakultety prawo i historia oraz aplikacja notarialna), na pewno jestem odpowiedzialny, lubię sport, regularnie trenuje - głownie siłownia, bieganie, pływanie. Mam 183cm wzrostu, 81kg, ciemne włosy-ciemny brąz, zielone oczy, nie palę i nigdy nie paliłem, unikam alkoholu, bardzo rzadko na uroczystościach lampka wina :) Jestem optymistą ale raczej twardo stąpającym po ziemi. Jestem zdrowy, mogę zrobić wszystkie potrzebne badania. Jeśli jesteś zainteresowana to proszę odezwij się na maila matti2205@wp.pl
Myślę, że warto się poznać
Kamil1985
Posty: 315
Rejestracja: 26 września 2022, 17:21 - pn