Pomogę bezinteresownie-młody, zdrowy, Kraków

Ogłoszenia dawców spermy
bezinteresownydawca
Posty: 2
Rejestracja: 28 grudnia 2012, 12:05 - pt

Pomogę bezinteresownie-młody, zdrowy, Kraków

Post autor: bezinteresownydawca »

Witam,
Zdaję sobie sprawę z tego, że wybór odpowiedniego dawcy może być trudną decyzją, dlatego postaram się opisać siebie możliwie jak najdokładniej.
Jestem młodym(20lat) mężczyzną. Mam piwne oczy, ciemno brązowe włosy, 181 cm wzrostu, ważę 61 kg- jestem raczej szczupły, grupa krwi A Rh+. Studiuję na jednej z krakowskich uczelni. Mieszkam w Krakowie ale, jeśli tylko pokryjesz koszty podróży, mogę dojechać w każde miejsce naszego pięknego kraju (uwielbiam podróżować :)).
Mam szerokie zainteresowania. Dbam o siebie, regularnie chodzę na basen, nie palę, prawie wcale nie pije(średnio jedno piwo na miesiąc), unikam niezdrowego jedzenia, jestem całkowicie zdrowy. Jeśli chcesz, mogę zrobić sobie wszystkie potrzebne badania.
Co do mojej rodziny: nigdy nie było w niej chorób genetycznych, a większość jej członków posiada wykształcenie wyższe.
Nie zamieszczam ogłoszenia dlatego, że szukam seksu, zabawy czy pieniędzy. Chcę po prostu Ci pomóc i zostawić coś po sobie na tym świecie.
Chcę zachować pełną anonimowość, ale miło by było gdybyś po wszystkim przesłała mi kilka zdjęć dziecka.
Metodę zapłodnienia wybierz sama ;)

Pozdrawiam ciepło, S.
bezinteresowny.dawca@interia.pl
Ostatnio zmieniony 16 listopada 2013, 20:01 - sob przez bezinteresownydawca, łącznie zmieniany 2 razy.
bezinteresownydawca
Posty: 2
Rejestracja: 28 grudnia 2012, 12:05 - pt

Re: Pomogę bezinteresownie-młody, zdrowy, Kraków

Post autor: bezinteresownydawca »

Nadal aktualne :)
BejbiAlboDwa
Posty: 2
Rejestracja: 15 lipca 2013, 19:59 - pn

Re: Pomogę bezinteresownie-młody, zdrowy, Kraków

Post autor: BejbiAlboDwa »