Poszukuję pana, który chciałby zostać tatą i razem wychowywać dziecko

:arrow: Ogłoszenia kobiet które chcą wychować dziecko razem z jego ojcem
Annamak
Posty: 1
Rejestracja: 20 listopada 2022, 19:17 - ndz

Poszukuję pana, który chciałby zostać tatą i razem wychowywać dziecko

Post autor: Annamak »

Witam Panów,

Mam na imię Anna i mam 34 lata. Pracuję jako nauczyciel w Warszawie. Lubię pracę z dziećmi i chciałabym w końcu urodzić moje własne dzieciątko. Niezwykle ważne jest dla mnie to, aby Ojciec dziecka wychowywał je razem ze mną.

Jestem po jednym, rocznym związku, który bardzo przeżyłam emocjonalnie, ponieważ szczerze kochałam mojego partnera. Nie wiem, czy jeszcze będzie mi dane stworzyć stały związek, ale wiem na pewno, że chciałabym zostać mamą i dać dziecku moją miłość. Wolałabym nie czekać z urodzeniem maleństwa zbyt długo, gdyż zależy mi na jego zdrowiu. Posiadam odpowiednie predyspozycje osobowościowe oraz wiedzę, która pozwoli mi jak najlepiej zadbać o rozwój dziecka. Wiem jak postępować, aby czuło się ono kochane i rozumiane.

Największą część mojego czasu przeznaczam na czytanie, rozmowy oraz projektowanie graficzne. Wśród zainteresowań przeważa literatura naukowa oraz sztuka. Nieustannie podnoszę mój poziom znajomości języka angielskiego. Lubię uczyć się nowych rzeczy, mam otwarty umysł i chętnie wymieniam myśli z drugim człowiekiem. Moja osobowość jest spokojna i pełna empatii. Bardzo dbam o zdrowie i prawidłowe odżywianie. Mam drobną budowę ciała, 163 cm wzrostu i 52 kg wagi, ciemna blondynka o zielonych oczach.

Zależy mi na tym, aby z przyszłym ojcem mojego dziecka mieć jakieś wspólne cechy, ponieważ wierzę, że ułatwią one wzajemne zrozumienie. Uprzejmie proszę o poważne potraktowanie mojej wiadomości i dziękuję za jej przeczytanie. Zapraszam do kontaktu i pozdrawiam ciepło, Anna.
Kamil1985
Posty: 315
Rejestracja: 26 września 2022, 17:21 - pn

Re: Poszukuję pana, który chciałby zostać tatą i razem wychowywać dziecko

Post autor: Kamil1985 »