🔥 Zdrowy dawca nasienia z badaniami 2024 🔥 https://dawcanasienia.tilda.ws/

Ogłoszenia dawców spermy
Awatar użytkownika
sneforov
Posty: 295
Rejestracja: 24 kwietnia 2023, 15:35 - pn
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

🔥 Zdrowy dawca nasienia z badaniami 2024 🔥 https://dawcanasienia.tilda.ws/

Post autor: sneforov »

Cześć.

Pomogę pani zajść w ciążę i mieć dziecko.
Więcej o mnie: https://dawcanasienia.tilda.ws/

Mam 34 lata (1989). Wzrost 178 cm, waga 75 kg.
Grupa krwi: ARhD+.
Atrakcyjny wygląd, ciemnobrązowe oczy, doskonałe zdrowie - mogę to potwierdzić ostatnimi badaniami i pokazowymi badaniami z ostatnich 5 lat (z 2018).

Codziennie biegam 3-5 km i wykonuję podstawowy trening fizyczny. Inteligentny, wytrwały, mam analityczny sposób myślenia. Pracuję w branży IT. Mogę pomóc tylko w zapłodnieniu bez dalszych roszczeń.
Nie mogę przyjść do ciebie. Mieszkam w Katowicach.
Pomagam za darmo.
Email: sneforov@gmail.com

Szukam możliwości zostania dawcą nasienia dla dziewczyny/kobiety, małżeństwa o orientacji tradycyjnej lub nietradycyjnej.
Żonaty Mam zdrowe dziecko - córkę. Kto szuka okazji do poznania przyszłego męża - nie trafiłeś pod właściwy adres, nie mam planów opuszczania rodziny. Kocham moje dziecko i chcę je wychować.
Powodem bycia tutaj jest posiadanie kolejnych biologicznych dzieci, ale żona ze względu na stan zdrowia nie ma możliwości ponownego porodu. Warunki kontaktu z dzieckiem lub brak kontaktu w przyszłości ustalane są indywidualnie.
Opisz jak widzisz możliwość darowizny - a omówimy wszystkie szczegóły. Wolę dawać tylko rodzinie, bez kontaktów seksualnych, bo nie chcę złapać jakiejś choroby.
A w każdym razie - udostępnię wszystkie moje świeże ankiety. Proszę również o przygotowanie się na to, że ja również będę chciał zobaczyć dla mnie nowe badanie na krytycznych analizach, ponieważ chcę, aby dziecko urodziło się jak najzdrowsze.